Networking, nové obchodné kontakty a ďalší skvelý spíker. Našim hosťom bol Jakub Hrušovský.
V novom roku nás už čakala ďalšia obľúbená téma biznis raňajok - marketing. Je to jedno z najdynamickejších odvetví, ktoré sa neustále mení a podlieha častým trendom. Držať krok s aktuálnym spotrebiteľským správaním a mať vhodne nastavenú nielen taktiku, ale najmä marketingovú stratégiu môže byť náročnou úlohou.
Naše pozvanie vystúpiť ako spíker prijal zakladateľ Marketingového štúdia Birne, pán Jakub Hrušovský. Jakub si získal naše sympatie a pozornosť okamžite za jeho prístup ku klientovi a zákazníckej orientácii. Téma "Spoznaj svoj trh, spoznaj svojho zákazníka" je mimoriadne relevantná v súčasnom rýchlo sa meniacom podnikateľskom prostredí, kde je porozumenie potrebám a preferenciám zákazníkov kľúčom k úspechu.
A aké odporúčania má pre nás Jakub?
- Šablónové riešenia nie sú vhodné pre každého a je lepšie sa im vyvarovať. Šuflíkové prezentácie na xy slidov sú varovným prstom, pravdepodobne takú obdržala aj vaša konkurencia.
- Taktické zameranie je dôležité z pohľadu otázok, kto som, kam smerujem, treba mi to, je tam môj zákaznik?
- Univerzálne rady nemusia platiť pre váš špecifický biznis.
Každá nová výraznejšia marketingová iniciatíva by mala podliehať trom zásadným krokom: diagnostika, stratégia a taktika.
Z pohľadu diagnostiky (spoznanie trhu a potrieb zákazníka) sú využívané najmä nasledovné techniky porozumenia: Brand Therapy, Kvalitatívny prieskum, Kvantitatívny dotazník, Mystery Shopping, Poozorovanie a Sekundárny zber.
Jednotlivé kroky nám Jakub názorne a jednoducho vysvetlil na prípadovej štúdii svojich zákazníkov a my mu za jeho ochotu podeliť sa s nami o tieto informácie veľmi pekne ďakujeme :)