Kancelárske priestory

Budova Facility System Hub funguje ako administratívno-technologické centrum, v ktorom si môžete prenajať kancelárske priestory. Naše moderné kancelárie sú vybavené najnovšími technológiami a dokážu štýlovo reprezentovať váš biznis.

Moderné a reprezentatívne kancelárie

Priestory FSH sa nachádzajú mimo najväčšieho ruchu mesta a problematickej dopravy, s veľmi dobrým prístupom na diaľnicu, vlastnou reštauráciou a s bezproblémovým parkovaním.

Budovu FSH nájdete v priemyselnom parku na západnej strane mesta Trenčín. Moderné priestory boli zariadené v spolupráci s dizajnérom a nájomníci majú k dispozícii aj nadštandardné doplnkové služby a špičkové technológie. Ak chcete vedieť, či máme momentálne voľné priestory, ozvite sa nám.

Kancelárske priestory

Ponuka zdielaných služieb pre nájomníkov

Prístupový kartový systém
arrow Prístupový kartový systém zabezpečuje riadený vstup do areálu budovy Facility System Hubu. Každá osoba pracujúca v budove Facility System Hub od nás obdrží vlastnú neprenosnú prístupovú kartu, ktorá funguje ako identifikačný preukaz. Prístupovou kartou sa autorizujete pri vstupe do budovy, kancelárie i ďalších oprávnených priestorov, a taktiež obsluhujete tlačové zariadenia. Prístupový systém je pre všetkých nájomníkov a ich zamestnancov v cene nájmu.
Zasadačky a kongresová sála
Zbavte sa nadbytočných nákladov na zasadačku a plaťte za ňu len vtedy, keď ju naozaj využívate. Vo Facility System Hube je vám k dispozícii niekoľko zdieľaných zasadačiek, ktoré sú pripravené na vaše stretnutia s klientmi alebo napr. aj školenia, kurzy, porady, konferencie či firemné oslavy. V každej je denné svetlo, moderné vybavenie, ozvučenie a potrebná prezentačná technika. Ako nášmu nájomníkovi vám dáme mesačný kredit na ich využívania zdarma. Samozrejme, kredit môžete kedykoľvek prekročiť bez toho, aby ste museli čokoľvek riešiť – rozdiel pohodlne zaplatíte pri mesačnom vyúčtovaní, ktoré je doplnené prehľadným report o termíne, čase a druhu absolvovaného stretnutia. A ak potrebujete väčší priestor, žiaden problém – zasadačky je možné variabilne upravovať na požadovanú veľkosť a navyše ich možno všetky spojiť do jednej veľkej kongresovej sály. Dokonca vám zabezpečíme aj cateringové služby a vaši klienti pohodlne zaparkujú na našich parkovacích miestach. Kongresová sála a zasadacie priestory sú k dispozícii aj pre podnikateľov a spoločnosti, ktorí nie sú našimi nájomníkmi.
Chránené parkovisko
Naši nájomníci majú možnosť využívať služby chráneného parkoviska v areáli budovy. Hľadanie parkovacieho miesta, tak ako ho poznáte z centier miest, sa tak stáva minulosťou. Parkovacie miesta si môžete prenajať pre svoj firemný vozový park i súkromné vozidlá svojich zamestnancov. Ako nájomníka Facility System Hubu vás odbremeníme od nutnosti vlastniť nepotrebné serverové riešenia či sporadicky využívané zasadačky. Veríme však, že svojho auta by ste sa vzdať nechceli – a už vôbec by ste oňho nechceli prísť. Preto sú všetky naše parkovacie miesta, tak ako aj vstupná hala a spoločné priestory, chránené kamerovým systémom už v cene nájmu. To však nie je jediná ochrana vášho automobilu, ktorú zabezpečujeme. Naše parkovisko je prísne strážené a kontrola ŠPZ zaručí, že do areálu sa dostanú len nájomníci budovy, ich zamestnanci a poverené vozidlá. Pre zákazníkov reštaurácie a návštevy sú vyhradené parkovacie miesta pred budovou. Pre účastníkov podujatí poriadaných v zasadacích a kongresových priestoroch je k dispozícii zadné parkovisko so spevnenou štrkovou plochou.
Virtuálna telefónna ústredňa
U mnohých spoločností tvorí interný telekomunikačný systém samostatnú kapitolu starostí. Vybaviť operátora, zjednať najlepšie ceny a sfunkčniť všetky klapky je nákladný a zdĺhavý proces. Navyše musíte fyzicky vlastniť telefónnu ústredňu, a keď sa vám niečo pokazí, treba zavolať na servis, dohodnúť si termín a počkať na vyriešenie problému. Vo Facility System Hube vám odpadajú všetky starosti s fyzickou telefónnou ústredňou a dostanete od nás službu, ktorú naozaj chcete: funkčný telefón na každý stôl a iba taký počet klapiek, ktoré skutočne využívate. Ostatné už nechajte na nás. Ušetríte tak nielen starosti, ale aj náklady.
Virtuálne servery
Každý hardvér prirodzene starne. Technológie idú neustále dopredu a na taký server, ktorý bol ešte včera považovaný za vrchol technologických možností, už dnes ani nezoženiete náhradné súčiastky. Alebo len jednoducho prekročíte jeho kapacitu a musíte prikúpiť ďalšiu veľkú „mašinu“ . Odhliadnuc od primárnych nákladov na kúpu servera a energií, ktoré spotrebuje, musíte navyše platiť človeka, ktorý vám bude zabezpečovať jeho údržbu. Nechajte starosti s fyzickým serverom na nás a prenajmite si len službu, ktorú si môžete kedykoľvek prispôsobiť podľa svojich aktuálnych požiadaviek. Váš „virtuálny server“ vám dodáme so všetkými potrebnými licenciami. Vy už len šetríte náklady.
Upratovacie služby
Chýbajúce mydlo na toaletách, neporiadok v kuchynke alebo špinavú podlahu u nás nenájdete. Upratovacie služby v spoločných priestoroch sú výhradne v našej réžii a akúkoľvek požiadavku môžete riešiť priamo s nami. Pravidelné, ale i nepravidelné upratovanie vami prenajatých priestorov radi zabezpečíme podľa vašich požiadaviek. Odpadá vám tak veľa starostí s hľadaním upratovacej firmy, neporiadnymi kolegami či so zabezpečovaním čistiacich prostriedkov, prípadne upratovacieho príslušenstva.
Priemyselná televízia (kamerový systém)
Bezpečnosť je pre nás mimoriadne dôležitá. Náš objekt je preto snímaný kamerovým systémom, ktorý pôsobí ako účinná preventívna ochrana. Naše kamery, ktoré slúžia výhradne na bezpečnostné účely, snímajú parkovisko, vstupnú bránu aj vnútorné spoločné priestory. 24-hodinovú ochranu spoločných priestorov a parkoviska kamerovým systémom máte už v cene nájmu. Na požiadanie, ako platenú službu, vám poskytneme nepretržité online monitorovanie priestorov, kancelárie či vášho parkovacieho miesta. Samozrejme, prístup k online prenosu (a na vyžiadanie aj k samotnému záznamu) budete mať iba vy. Nestaráte sa o správu či inštaláciu kamier, všetky náklady a starostí s tým spojené sú na našej strane. Vy len opäť šetríte svoje náklady.
Zdieľaná asistentka a kancelárske služby
Každý podnikateľ vie, že dobrá asistentka (či dobrý asistent) je na nezaplatenie. Tá ideálna je vždy k dispozícii, rýchlo vybaví, čo potrebujete, a pracuje naplno aj vtedy, keď práve nestojíte za ňou, aby ste ju kontrolovali. My pre vás takú máme – a navyše si nikdy neberie voľno a garantujeme vám, že vás vyjde lacnejšie ako tá, ktorú možno zamestnávate teraz. Ako je to možné? Naše asistentky spĺňajú všetky uvedené požiadavky, pretože pracujú ako tím. A nemusíte ich kontrolovať, pretože to robí za vás naša skúsená office manažérka, ktorá zároveň rozdeľuje požiadavky všetkých nájomníkov medzi na náš tím asistentiek. Jedno malé varovanie: naše asistentky nevaria kávičku. Tú vám prinesú čerstvú a voňavú priamo z našej reštaurácie či kaviarne priamo na váš stôl v kancelárii alebo do zasadačky.
Internetové pripojenie
Rozlúčte sa so starosťami s vypadávajúcim či nedostatočne rýchlym internetom. Internet vo Facility System Hube je v najvyššej možnej kvalite a zabezpečovaný optickou sieťou. Ak by aj nastali komplikácie, promptne ich vyriešime za vás. Žiadne telefonáty s poskytovateľom a siahodlhé opisovanie problému do telefónu. Internetové pripojenie si od nás prenajímate aj s kompletnou technickou podporou a servisom. Vďaka tomu ušetríte starosti, čas aj náklady.
Tlačové a kopírovacie služby
Možno to znie ako banalita, ale tlačenie a kopírovanie firemných dokumentov tvorí nemalú položku vo vašich firemných nákladoch. Nehovoriac o starostiach, ktoré sú s týmito činnosťami bežne spojené. Aj vám sa už stalo, že akurát keď potrebujete tlačiť prezentáciu na dôležitý míting, minie sa vám čierny toner? Hoci ani my vám neponúkame zázračný toner či papier, ktorý sa nikdy neminie, vieme vám zabezpečiť okamžitú nápravu. Viacero tlačiarní či kopírok, ktoré máte k dispozícii v budove totiž využívate od nás len ako službu, a teda neriešite ich servis. O ten sa postaráme my – vždy promptne a k vašej spokojnosti. Vďaka praktickému kartovému systému navyše platíte len za to, čo skutočne miniete. A vďaka podrobnému mesačnému reportu máte dokonalý prehľad o nákladoch a využívaní tlačiarní každým vašim zamestnancom. Áno, aj na takýchto maličkostiach môžete vďaka nám výrazne ušetriť svoje náklady.
Poplachový systém narušenia
Celú budovu Facility System Hubu, ako aj vstupnú bránu a vnútorné priestory, nepretržite sníma kamerový systém, ktorý pôsobí ako účinná preventívna ochrana. To však nie je jediný spôsob, ako dokážeme vaše pracovisko zabezpečiť proti narušiteľom. Prípadnému incidentu dokáže zabrániť aj inteligentná budova Facility System Hubu, ktorá pri vašej dlhšej neprítomnosti automaticky vypne svetlá a klimatizáciu či stiahne kúrenie. Takto nielen prispieva k vašej bezpečnosti, ale aj šetrí vaše náklady na energie.
Prenájom nábytku
Služba 'Prenájom nábytku' je najnovším prírastkom v ponuke zdieľaných služieb od Facility System Hubu. Už žiadne obehávanie obchodov s nábytkom, porovnávanie veľkého množstva ponúk či trápenie sa s montážou. U nás si môžete vybrať kancelársky nábytok podľa vlastného vkusu i finančných možností. Chceli by ste mať výber nábytku úplne bez starostí? Radi vám doporučíme služby interiérového architekta, ktorý Vám navrhne príjemný a funkčný pracovný priestor presne podľa vašej predstavy.

Členstvo v biznis klube

Každý náš nájomník sa stáva členom biznis klubu automaticky. Členmi klubu sa ale môžu stať aj podnikatelia, ktorí si u nás neprenajímajú priestor. Ak vás zaujíma, čo to znamená byť členom klubu, dohodnite si s nami stretnutie. Radi vás u nás privítame a predstavíme vám koncept klubu. Vy sa potom sami rozhodnete, či sa chcete pridať alebo nie.

Chcem zistiť viac

Členovia klubu

Newsletter

Spojte sa s nami


Facility, s.r.o.
Bratislavská 614
911 05 Trenčín
zobraziť na mape

032/7444 999


Facebook YouTube LinkedIn

© 2017 Facility, s.r.o. / Vytvorilo Frio